poniedziałek, 2 marca 2015

Candy ze Świat Stempli

Serdecznie zapraszamy do zabawy ze sklepem Świat Stempli.
Z okazji nadchodzącego Dnia Kobiet mamy dla Was Candy.
Aby wziąć udział  należy wykonać 3 proste kroki:
1. Udostępnić publicznie post z Candy na własnej tablicy na FB
2. Polubić nasz profil i posta
3. Napisać w komentarzu co myślisz o naszych nowych tekturkach: widniejących na obrazku. 
Dodatkową szansę na wygraną otrzymasz gdy dołączysz do nas na naszym blogu :) 
BLOG
Do wygrania widniejące na zdjęciu tekturki i badziki ze sklejki oraz wybrany przez Was stempel z naszego sklepu.
Wyniki ogłosimy 9 marca 2015 
Życzymy powodzenia.

12 komentarzy:

  1. ale super! podobajaąmi się te kwiatowe tekturki!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podobają mi się kwiatowe wianuszki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. obłędne :)) zwłaszcza wianuszki...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękujemy za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tekturki na FB już opisałam - są super. w różach już się zakochałam. Jak wy kocham stempelki, życzę Wam powodzenia w rozwijaniu strony, firmy. macie pomysły wiec i chętnych na cuda nie zabraknie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne szczególnie te wianuszki kwiatowe

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko cudne:)
    już polubiłam na fb

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne, kocham tekturki, kwiatki i ramki są wspaniałe :)
    Warunki na FB też spełniłam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne tekturki. Te rameczki i kwiaty pięknie by się prezentowały na wiosennych kartkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne wianuszki i nie tylko :)
    Polubiłam na FB :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super wianuszki.polubiłam na FB i tu obserwuję.Margaretka Papierowa

    OdpowiedzUsuń
  12. ZWYCIĘZCA !!!!

    Dziękujemy bardzo WSZYSTKIM za udział w zabawie, za przemiłe komentarze i za poświęcony nam czas.
    Zatem ogłaszam wszem i w wobec nasze CANDY wygrywa :
    ANETA KUREK
    Bardzo prosimy o kantak na priv. podanie adresu do przesyłki i wybranego stempla z naszej oferty Emotikon smile
    Gratulujemy i czekamy na wiadomość.

    Serdecznie pozdrawiam
    Świat Stempli

    OdpowiedzUsuń