sobota, 24 września 2016

Ślubny exploding box

Witajcie!

Mam na imię Kasia i przez najbliższe pół roku będę miała ogromną przyjemność spotykać się z Wami w tym miejscu. W świecie blogowym funkcjonuję jako Cudaczek. Miłość do scrapbookingu zaczęła się u mnie od kartek i też najwięcej moich projektów to kartki. A ponieważ nie lubię stać w miejscu co rusz próbuję nowych rzeczy i nowych technik, z każdego nowego doświadczenia czerpię inspirację i wyciągam to co mi najbardziej odpowiada. Uwielbiam warstwy, wszelkiego rodzaju przedarcia, stemple i tekturki. W najbliższym czasie pokaże Wam je na moich pracach i zdecydowanie nie będą to same kartki ;)


W tym miesiącu królują na blogu ślubne exploding boxy, dzisiaj moja kolej :) 
Na bazie boxa Latarni Morskiej i papierów Lemoncfrat powstał taki oto ślubny exploding box :)

Użyłam stempli z zestawu specjalnie stworzonego do pudełek, napisy idealnie pasują do wykrojników APS Craft.









Użyte materiały:

  

       


Pozdrawiam!


2 komentarze: